Przejdź do głównej zawartości
Moodle ZSEM
Nie jesteś zalogowany(a) (Zaloguj się)
  • Powrót na stronę ZSEM
  • Polski (pl)
    • English (en)
    • Polski (pl)

Moodle Zespołu Szkół Elektryczno-Mechanicznych

Ścieżka do strony
  • Strona główna / ►
  • Kursy / ►
  • Przedmioty ogólnokształcące / ►
  • Przedmioty techniczne
W trybie konserwacji
UiSM klasa 2eim 5 2020/21
Streszczenie
Zapisywanie samodzielne
UiSM klasa 3EiM 2020/21
Streszczenie
Zapisywanie samodzielne
UiSM klasa 2EiM 4
Streszczenie
Zapisywanie samodzielne
UiSM klasa 4EiM
Streszczenie
Zapisywanie samodzielne
Projektowanie i analiza obwodów elektronicznych
Technologia pomiarów klasa 3a
Streszczenie
Urządzenia automatyki przemysłowej - klasa 3a
Streszczenie
Urządzenia i systemy mechatroniczne klasa 3
Technologia pomiarów - klasa 2a i 3a
Streszczenie
Zapisywanie samodzielne
Urządzenia automatyki przemysłowej 2a
Streszczenie
Instalacje automatyki przemysłowej - klasa 2a
Streszczenie
Zapisywanie samodzielne
Instalacje automatyki przemysłowej klasa IVa
Streszczenie
Informatyka Krzysztof Mirek
Elektronika - Jarosław Michalik
Streszczenie
Elektrotechnika Jaworski
Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Strona główna

    • ForumAktualności

    • Kursy

      • Informatyka

      • Zajęcia z Działalności gospodarczej

      • Przedmioty ogólnokształcące

        • Przedmioty humanistyczne

        • Języki obce

        • Przedmioty ścisłe

        • Przedmioty przyrodnicze

        • Przedmioty techniczne

          • Uism25

          • uism20_21

          • UiSM24e

          • UiSM4

          • PiAobwElekron.4G.JP

          • TP3a

          • UAP_3

          • UiSM03

          • TP_2a

          • UAP_2a

          • IAP_02

          • IAP_04

          • Inf05

          • Ele02

          • Ele01

      • Własna firma-pomysł na życie - I-IV edycja

      • Ksztalcenie zawodowe

      • Na sportowo

      • Przedsiębiorczość

      • Pracownicy ZSEM

      • Egzaminy zawodowe

      • Kursy zawodowe MKZ

Nie jesteś zalogowany(a) (Zaloguj się)
Strona główna